neděle 2. dubna 2017

🍂 Bucket list 🍂

Jakožto první příspěvek po úvodním příspěvku na blogu, jsem došla k názoru, že tzv. Bucket list bude ideálním začátkem. Aspoň si srovnáme, co že to vlastně čtu, aby nedošlo k mejlkám, že jo.

Každé nakladatelství vydává svoje ediční plány (u svých oblíbenců jsem je samozřejmě prošla nejdéle 24 hodin po jejich zveřejnění), díky kterým dostává můj knižní wishlist nové rozměry (tím myslím, že bych si na ten seznam měla koupit blog, pořádný blog). Letos tomu nebylo jinak, takže se společně koukneme na pár knížek, které mi 100% přibudou v knihovničce hned jak vyjdou - tzn. budu nakupovat dokud budu mít za co, duši neprodám, sorry... 

Zaujaly mě knihy z nakladatelství CooBoo a Fragment, protože to je můj šálek čaje, kafe nepiju. 🍵


📚 CooBoo 📚:


1) Říše bouří - Na tuhle knížku jsem nažhavená už pěkných pár měsíců a nenapsal ji nikdo jiný než, fanfáry prosím, Sarah J. Maas!  Jsem si jistá, že závěrečný díl Skleněného trůnu bude bomba a rozbrečí mě už jen pomyšlení, že se s touhle sérií budu muset rozloučit...💔

2) Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maas - Ještě jsem ani nečetla 1. díl, ale jsem si jistá, že to musím mít, vy víte proč...

3) Koruna - Kiera Cass - Ze všech těch zabijáku je mi občas mdlo (i když je zbožňuju ofc.) a v takových chvílích nastupují knížky Kiery Cass - tentokrát to bude poslední díl Selekce, úžasný a nepochybně sladký jako cukřík.                                                                                    
4) Krverůž - A. G. Howard 

- Po dočtení Šepotání, retellingu na Carrollovu Alenku, jsem pár dní pochybovala o svojí inteligenci, některé části na mě byly trošičku složité, ale omlouvá mě, že jsem je četla v noci (jasně, že jo). Pak jsem taky nemohla spát, takže mě zklame, když to tady bude jinak. Já totiž hrozně ráda chodím do školy s kruhy pod očima. Ale ty knížky prostě ne a ne nechat mě na pokoji, znáte to.




5) Navždy s láskou, Lara Jean - Jenny Han - Se sympatickou Larou Jean se ještě neloučím, ne-e.

6) Poslední začátek - Lauren James - První díl byl čtivý a dočítala jsem ho skoro o půlnoci takže.. žádám si vysvětlení.

7) Králova klec - Victoria Aveyard - Tady mě opravdu upřímně zajímá, jak to vlastně dopadne nebo nedopadne. Možná bude i 4. díl..? Těžko říct, co autorka zamýšlí, ale jsem napnutá jak struna na kytaře (na kterou stejně už nehraju).

Další: Oko za oko (Jenny Han a Siobhan Vivian), Láska mezi řádky (Jodi Picoult a Samantha Van Leer), Replika (Lauren Oliver)

📓 Fragment 📓:


1) Stačí jen chtít - Joelle Charbonneau - Autorčina Univerzita výjimečných mě zaujala dost na to, abych si chtěla přečíst její další knihu. Čím to je, že mi to připomíná film ,,Nerve: Hra o život"?

2) Univerzita výjimečných 2: Zrada - Joelle Charboneau - Co k tomu napsat no, brousím si na ni zuby (nebo spíš oči..?), jak jinak.

3) V tajných službách 2: Čestný špionský - Ally Carterová - Trošku dětská série, lehký čtení. Jo, tohle bych mohla chápat už po prvním přečtení.


📗          📕          📘 



To by pro dnešek stačilo, kdybych měla pokračovat, čtete to ještě zítra. Nebo spíš nečtete, protože by vás to určo nebavilo. Pár knížek ze seznamu už vyšlo, takže to můžete brát jako doporučení. Mějte se krásně, čtěte a tak. Budu ráda, když mi napíšete do komentářů názor nebo cokoliv, co vás napadne 

Pozn.: Ediční plán CooBoo si můžete prohlédnout zde a u Fragmentu ve složce Připravujeme (tady).


🌸  Nonatt 🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat