úterý 16. května 2017

🔖 Svět knihy 2017 🔖

Já vím, všude bude teď přehlceno články o Světě knihy, ale kdo by nenapsal na svůj blog o 23. mezinárodním knižním veletrhu a literárním festivalu, že jo. Samozřejmě nebudu výjimkou 😁.
Svět knihy ("svátek knihomolů") probíhal ve dnech 11. - 14. 5. v Praze na Holešovickým výstavišti. Mohlo mě napadnout, že když tam pojedu v sobotu, budou všechny moje pokusy o asocializaci (existuje vůbec to slovo?), vzhledem k počtu lidí ( přesně 157 248 436 547 926), ohroženy. Aspoň jsem jsem ze sebe měla dobrý pocit, když se mi povedlo nezpanikařit hned na začátku. Tolik k mému sociálnímu životu.
Ta nevzhledná hromada se líp vyfotit nedala, je mi líto

Řekněte mi, kdo by se nechtěl trmácet vlakem až do Prahy, vstávat brzo ráno a přijet mrtvá až večer, utratit všechny peníze, co jsem s sebou měla, zpotit se, trpět mezi lidmi (!), zmoknout, dusit se ve vydýchaných stanech, brečet, že si nemůžu koupit všechno a tak dále a tak dále..? Ale víte co? Jsem n-a-d-š-e-n-á! Přivezla jsem si domů 5 knížek, náramek, milion letáčků, boží placku, potkala jsem svoji oblíbenou booktuberku a zjistila, že martinusácká knihotaška má fakt výdrž. Vážně, co víc si přát? 😍

Mým prvním cílem byl už od začátku stánek Albatrosmedia i když tady tomu říkejme spíš hrad. Konkrétně jsem stopovala CooBoo knížky (mám na ně totiž čich). Hned od první zastávky jsem tedy celý den zatěžovala svoje rameno 4 knihami:

🌌 Illuminae - Amie Kaufman & Jay Kristoff (tahle obzvlášť mi dávala do těla)
👑 Po zemi bloudím dál - Rae Carson
👪 Poslední začátek - Lauren James
🔥 Mrazivý oheň - Amanda Hocking





Po několika zastávkách na vydýchaní (vzhledem k dusnu spíš na nadýchání) se, se konal 2. okruh, poté stan malých vydavatelů, 3. okruh, další zastávka a pak všechno od znova, však to znáte. Mezitím byl čas na fangirling, když jsem se křenila na fotku s Markét (Svět podle Marillee) a Zuzkou (Molly v knize) ❤️. Narazily jsme taky na Klárku (Klářiny knihy) a na Naďu (Nadi Ya) - tahle dvě setkání kamarádka rozdýchávala pěkně dlouho, já totiž jaksi nejsem jejich fanda (prostě je neznám, přiznávám) 😅.
Těsně před naším odchodem z veletrhu jsem se stavila ještě pro poslední knihu za zbytek peněz:


🍰 Bábovky - Radka Třeštíková
  
- vlastně to nebyla ani tak kniha pro mě, jako pro mojí mamču ke Dni matek (a splnila svůj účel, mamka byla nadšená ❤️)


⚜️          ⚜️          ⚜️


Takto bych tedy shrnula celý Svět knihy do jednoho článku a naposledy musím říct, že jsem megamoc nadšená (a nemůžou za to jen veletržní slevy)! Příští rok se na mne všichni ti lidé, co mě neznají, můžou těšit zas! 😎

A jaký byl váš Svět knihy? 


🌸 Nonatt 🌸

2 komentáře:

  1. Moc pěkné kousky sis přivezla! :) Úplně všechny knížky bych si chtěla pořídit a přečíst. Tak ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední začátek už jsem stihla přelouskat a určitě si to přečti, hodně toho objasní na rozdíl od 1. dílu. Na ostatní knížky jsem zvědavá 😁

      Vymazat