neděle 27. srpna 2017

👑 Papírová princezna - Erin Watt 👑






Autor - Erin Watt - pseudonym (Elle Kennedy a Jen Frederick)

Název v originále - Paper Princess (2016)

Vydalo nakladatelství Baronet v roce 2017.




💸          💸          💸



,,TIHLE ROYALOVÉ VÁS ZNIČÍ"
Ella Harperová žije jen se svou přelétavou matkou, stěhují se z místa na místo a snaží se přežít. Když ale přijde Ella i o ni, musí se o sebe postarat sama. Tak to alespoň dělala do doby, kdy se v ředitelně její školy zjevil Callum Royal s tím, že je její opatrovník. Odvleče ji tedy do svého sídla ke své přítelkyni a pěti rozmazleným synům, do rodiny, která jak se zdá moc nefunguje. Naneštěstí jsou bratři Royalové jeden přitažlivější než druhý a také celkem odhodlaní, Reed především, ji z jejich životů poslat zpátky do špíny, ze které vzešla. Bohatí, krásní... a zlí. 
Nepatří mezi ně, do světa luxusu a zlomyslných děcek ze soukromých škol, ale jestli nechce skončit zpátky na ulici, bude se muset naučit, jak zapadnout. Přece to nemůže být horší než život, který žila do teď.. nebo snad jo?
Ella je jedna z těch hrdinek, kterých je vám na jednu stranu líto, ale na druhou vlastně není, protože ona vám to nedovolí. Je silná, tvrdohlavá a když ji něco nebo někdo ublíží, nedá to na sobě znát a postaví se tomu čelem. Vážně jsem si ji oblíbila (možná proto, že je můj pravý opak 🙄). Co se našich Royalů s nosánkem nahoře týká, ze začátku jsem je nesnášela stejně jako Ella (ha! tak přece jen máme něco společnýho 😁), ale postupem času se mi Gideon, Reed, Easton, Sebastian &  Sawyer dostali pod kůži. Hlavně teda Easton, jaká škoda, že já si vždycky vyberu méně důležitou postavu (protože když v téhle knize jde o Reeda, tak já si ho ofc neoblíbím).. 
Řekla bych to asi takhle: když si je ochočíte, jsou to mazlíci, když se vám to nepodaří, zničí vám život. Snadný ne?

Teď si k tomu všemu ještě připočítáte problémy teenagerů, lehký závan erotiky a spoustu pasáží, u kterých se budete za břicho popadat (díky Eastone🤤💕), je to dokonalé. Abych jen nevychvalovala, je to trochu slátanina, od všeho něco, ale víte co? Ono to dohromady funguje, takže proč ne. 

Otevřený konec vás přímo vybízí k dalšímu dílu (Prokletý princ) a hned po něm se můžete těšit na září na završení série Palácem lží. Druhý díl jsem zhltla jak malinu a teď se těším i na třetí 😅. Zkrátka a jednoduše tuhle sérii miluju! 💓

Tihle Royalové mě vážně zničili.. hlavně na posledních dvou stránkách! 😏




Moje hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐



🌸 Nonatt 🌸

2 komentáře:

  1. Povedená recenze :) Na knihu se teprve chystám a těším :) Sice jsem pozadu, ale aspoň když mě kniha chytne, nemusím čekat na druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, když odpovídám až teď můžu říct, že už je venku i 3. díl 😄

      Vymazat